Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresimiz hizmete girmiştir. KEP adresimiz: izmircevrevesehircilik@hs01.kep.tr
24 Haziran 2015
KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP) DUYURUSU
1/02/1959 tarihli ve 7201 sayılı tebligat kanunu’nun “Elektronik Tebligat” başlıklı 7/a maddesinin ikinci fıkrasında yer alan “Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere elektronik yolla tebligat yapılması zorunludur.” hükmü ile 19/01/2013 tarihli ve 28533 sayılı Resmi Gazete ’de yayımlanarak yürürlüğe giren Elektronik Tebligat Yönetmeliği’nin “Elektronik tebligat adresi edinme” başlıklı 6’ıncı maddesinin üçüncü fıkrasında yer alan “Elektronik tebligat hizmetinden yararlanacak muhatap, elektronik tebligata elverişli kayıtlı elektronik posta adresi edinir.” ve “ Elektronik tebligat hizmetinden yararlanma” başlıklı 7’nci maddesinin birinci fıkrasında yer alan “Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere, elektronik yolla tebligat yapılması zorunludur.” Hükümleri uyarınca, tebligatların elektronik yolla yapılabilmesi için anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlerin elektronik tebligata elverişli kayıtlı elektronik posta adresi edinmeleri zorunlu kılınmıştır.
Bu kapsamda Müdürlüğümüzce hizmet alan ve paydaşlarımız ile yapılacak yazışma, tebligat ve diğer bildirimlerin kayıtlı elektronik posta yoluyla gerçekleştirilmesi planlanmaktadır. Güvenli, hızlı ve tasarruflu yazışmaya geçiş ve ilgili mevzuata uyum bakımından kayıtlı elektronik posta kullanımı önem arz etmektedir. Kurumsal hizmet alan paydaşlarımızın KEP adreslerinin temin edilmesinden sonra bildirimler ve diğer yazışmalar kayıtlı elektronik posta üzerinden yapılacaktır.
Bu nedenle, KEP kullanımı için tedarikçi firmalarımızın Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından “kayıtlı elektronik posta hizmet sağlayıcısı” olarak yetkilendirmiş http://www.btk.gov.tr/bilgi_teknolojileri/kayitli_elektronik_posta/kephs.php temin ettikleri/edecekleri elektronik tebligata elverişli kayıtlı elektronik posta adresini (örneğin; …@...kep.tr) Müdürlüğümüze bildirmeleri gerekmektedir.
Ayrıca yazışmalarında kayıtlı elektronik postayı kullanmak isteyen müşterilerimizin e-tebligat alma özelliğine sahip KEP adreslerini Müdürlüğümüze resmi yazı veya KEP üzerinden bildirmeleri halinde yazışmalar yeni iletişim adresleri üzerinden gerçekleştirilebilecektir.